به وبلاگ دنیا کنسول خوش آمدید.

این وبلاگ آخرین آخرین اخبار تکنولوژی کنسول ها را ارئه می دهد.

به وبلاگ دنیا کنسول خوش آمدید.

این وبلاگ آخرین آخرین اخبار تکنولوژی کنسول ها را ارئه می دهد.

اپلیکیشن عکاسی برتر اندروید


اپلیکیشن عکاسی برتر اندروید



دست کم در دو سال اخیر، در اپلیکیشن دوربین سیستم عامل اندروید شاهد تغییر و تحولات زیادی بوده ایم. چیزی که در ابتدا عکاسی شما را به نشانه رفتن، فوکوس گرفتن و فشردن دکمه ی شاتر محدود می کرد، اکنون دارای تنظیمات پیچیده تر ISO و وایت بالانس نیز شده است. هرچند که اکنون اپلیکیشن دوربین اندروید خیلی پیشرفته شده، ولی همچنان اپلیکیشن های Third Party بهتری هم وجود دارند. در ادامه سعی می کنیم چند مورد از آن ها را به شما معرفی کنیم.

اپلیکیشن نخستی که قصد معرفی آن را داریم، Camera MX نام دارد. در مقایسه با دیگر اپلیکیشن های موبایلی عکاسی، این یکی خیلی آسان استفاده است.   این اپلیکیشن دارای ابزارهایی که یک حرفه ای به آن احتیاج دارد نیست، ولی در عوض اگر یک عکاس تفننی هستید، کاملا به کار شما می آید. به خصوص اینکه این اپلیکیشن دارای ابزارهایی جهت به اشتراک گذاری عکس ها از طریق Google+ و Instagram نیز هست. شما قابلیت های استانداردی چون زوم، تنظیم فلاش، ISO و وایت بالانس را دارید. علاوه بر آن یک سری فیلترهای هنری و خلاقانه نیز وجود دارد که شما می توانید پیش یا پس از گرفته شدن عکس، آن ها را بر روی تصاویر اعمال کنید. این اپلیکیشن به صورت رایگان برای دانلود بر روی Google Play وجود دارد.



اپلیکیشن دیگری که قصد معرفی آن را داریم Camera Zoom FX نام دارد. این یکی برخلاف تقریبا تمامی دیگر اپلیکیشن ها، به شما اجازه می دهد که چند جلوه و فیلتر هنری را انتخاب کنید و با ترکیب آن ها، فیلتر هنری مورد نظر خود را بسازید. البته اگر همچنان احساس می کنید که حوصله ی این کار را ندارید، افکت های پیش ساخته هم وجود دارد. به هر صورت Camera Zoom FX را بیشتر می توانیم اپلیکیشن فیلترها بنامیم. چرا که تنوع فیلترهای هنری خیلی زیاد است و چه قصد عکاسی از یک محیط رنگارنگ را داشته باشید و چه منظره ی شب، فیلتری مناسب سوژه ی شما وجود خواهد داشت. این اپلیکیشن با قیمت 2.99 دلار بر روی Google Play موجود است.




Camera360 Ultimate نه تنها جزو پرطرفدارترین اپلیکیشن های عکاسی اندروید است، بلکه یکی از بهترین ها نیز می باشد. برای بسیاری، این جایگزینی قطعی و عالی برای اپلیکیشن اصلی اندروید است. این اپلیکیشن پر از ابزار و ویژگی هاست و اخیرا هم آپدیتی بر روی آن انجام شده تا باز هم تعداد این ابزارها افزایش یابد. همچنان مانند بقیه، یک سری ابزارهای استاندارد با فیلترهای هنری را می شود بر روی آن یافت. البته نقطه ی ضعف آن این است که تا یک فیلتر را انتخاب نکنید و عکس نگیرید، نمی توانید اثر آن را مشاهده کنید. البته خبر خوب این است که Camera360 Ultimate بر روی Google Play رایگان است.



Cymera یکی دیگر از اپلیکیشن های عکاسی خیلی پرطرفدار اندروید است و تا به این تاریخ، حدود 10 میلیون بار دانلود شده است و امتیاز بالایی نیز به آن اختصاص داده شده است. از جهاتی می توان آن را یک اپلیکیشن تخصصی نامید. اپلیکیشنی که برای عکاسی از چهره ی افراد طراحی شده است. به جز ابزارها و فیلترهای استانداردی که بر روی آن وجود دارد، یکی سری ابزارها و فیلترهای جداگانه نیز برای عکاسی از چهره بر روی آن قرار گرفته است که منجر به تخصصی شدن عکاسی پرتره ی آن شده اند. Cymera نیز بر روی Google Play به صورت رایگان برای دانلود قرار گرفته است.



به نظرتان اینترنت بدون عکس های متحرک GIF چه شکل و شمایلی داشت؟ قطعا بخش عمده ای از محتوای تصویری که بر روی وب قرار دارد را تصاویر متحرک GIF تشکیل می دهند. GIF Camera اپلیکیشنی است که می تواند این عکس ها را برای شما بگیرد. کافیست که با این اپلیکیشن دوربین را به سوی سوژه نشانه روید و دکمه ی شاتر را بفشرید تا چند عکس پشت سر هم گرفته شود و در نهایت تصویری متحرک با پسوند GIF به شما تحویل داده شود. این تنها اپلیکیشن دوربین GIF ساز برای اندروید است و به صورت رایگان بر روی Google Play  قرار دارد.



Otaku Camera یکی دیگر از آن اپلیکیشن های عکاسی تخصصی اندروید است. این اپلیکیشن بیشتر مناسب افرادی است که به منگا و انیمیشن علاقه دارند. این اپلیکیشن دارای فیلترهایی است که به راحتی هر عکسی را به یک عکس منگا استایل و کارتونی تبدیل می کند. به هر صورت این یکی هم می تواند مورد علاقه ی افرادی خاص قرار گیرد و به صورت رایگان بر روی Google Play وجود دارد.




Paper Camera یکی دیگر از اپلیکیشن های پرطرفدار و در ضمن پر امتیاز است. این اپلیکیشن فقط یک فیلتر خلاقانه دارد. با این حال همان فیلتر هم بسیار دوست داشتنی است و می توانید آن را شخصی سازی کنید. در حالت Live View و پیش از گرفته شدن عکس یا ویدیو نیز می توانید آن را اعمال کنید. اینترفیس آن نیز بسیار ساده است و در کاربری بسیار آسان می باشد. این اپلیکیشن با قیمت تنها 1.99 دلار بر روی Google Play می باشد.





Camera Fun Pro از آن اپلیکیشن هایی است که کاربران هدف بسیار کم جمعیتی دارد. فیلترهای خلاقانه ی آن، بیشتر از اینکه هنری و جدی باشند، سرگرم کننده و مسخره هستند تا بتوانید با دوستانتان شوخی کنید. خوشبختانه پیش از گرفته شدن عکس می توان آن را اعمال کرد.

Line Camra نه تنها یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن های عکاسی است، بلکه به طور کلی یکی از پر دانلود ترین اپلیکیشن های اندرویدی نیز هست. با Line Camera شما می توانید عکس ها را ویرایش کنید و از بین 20 فیلتر هنری برای اعمال انتخاب نمایید. خلاصه این اپلیکیشن بیشتر مناسب کسانی است که حوصله ی ور رفتن به عکس، پس از گرفته شدن آن را دارند. Line Camera بر روی Google Play رایگان است.



Focal Beta از جهاتی یک اپلیکیشن خاص است. نخست اینکه از نوع Open Source است. دوم اینکه هرچند هنوز در نسخه ی بتا قرار دارد، ولی مجهز به ویژگی ها و ابزارهایی است که تجربه ای بسیار عالی از کار با دوربین را برای شما به ارمغان می آورد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.